Asiakastarina: Marinekauppa

Marinekauppa.com on Norcap Oy:n ylläpitämä kuluttajaverkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman veneilyalan tuotteita, parhailla mahdollisilla hinnoilla.  Tavoitteet Marinekauppa päätti vuoden 2017 alussa uudistaa verkkokauppa-alustansa ja siinä samalla rakentaa verkkokaupan ja myymälän prosesseja saumattomasti tukevan ERP:n sekä POS:in. Toimitettu ratkaisu Projekti käynnistyi workshopilla, jossa käytiin Marinekauppa.comin ERP:lle, verkkokaupalle ja POS:ille asetetut vaatimukset sekä tavoitteet läpi. Varsinainen työntekeminen…

marinekauppa

Marinekauppa.com on Norcap Oy:n ylläpitämä kuluttajaverkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman veneilyalan tuotteita, parhailla mahdollisilla hinnoilla. 

Tavoitteet

Marinekauppa päätti vuoden 2017 alussa uudistaa verkkokauppa-alustansa ja siinä samalla rakentaa verkkokaupan ja myymälän prosesseja saumattomasti tukevan ERP:n sekä POS:in.

Toimitettu ratkaisu

Projekti käynnistyi workshopilla, jossa käytiin Marinekauppa.comin ERP:lle, verkkokaupalle ja POS:ille asetetut vaatimukset sekä tavoitteet läpi. Varsinainen työntekeminen käynnistettiin määrittelydokumentin luomisen jälkeen. Teamit:n puolella projektivastaavana oli Joni Lindqvist, joka otti ilolla vastaan tekemisvaiheessa esiin tulleet uudet ideat.

Ensimmäiseksi otettiin käyttöön POS, jonka tulikoe oli Venemessut, jossa Marinekauppa.com palveli päälle toistatuhatta asiakasta. POS toimi hyvin ja sen käyttökouluttaminen Marinekauppa.comin tilapäiselle messuhenkilökunnalle onnistui helposti. Kevään 2018 toisella kvartaalilla lanseerattiin kokonaan uusittu Marinekauppa.com. Uuden ERP:n ansiosta yrityksen prosesseihin käytetty aika pieneni yli puolella.

www.marinekauppa.com