Mitä saisi olla?

Asiakkaidemme mahdollisuudet ja kyky johtaa tai toteuttaa omaa digikehitystään vaihtelevat.

Räätälöimme palvelumme asiakkaan tarpeen mukaan ja autamme heitä kädestä pitäen kohti kehityshankkeen maalia – joko kokonaisvastuullisena järjestelmätoimittajana, tai tarjoten asiakkaan työnjohtoon toteutustiimin tai yksittäisen asiantuntijan – aina sataprosenttisesti ilman toimittajalukkoa.

Asiakkaamme saavat avukseen alamme parhaat asiantuntijat, joiden ydinosaamista ovat design, sovelluskehitys, ohjelmistotestaus, laadunvarmistus, AI ja data-analytiikka.

Miten varmistamme palveluidemme arvon asiakkaalle?

Uuden Teamitlaisen valinta

Rekryprosessimme ei ole byrokraattisen kankea, mutta tiukka se on. Vahvan teknisen osaamisen lisäksi edellytämme vankkaa liiketoiminnallista ymmärrystä. Tällä emme tarkoita tiettyä toimialaosaamista tms. vaan kykyä ja halua tuottaa asiakkaalle lisäarvoa perusasiantuntijatyön lisäksi – jakaa kokemustaan, tuoda parhaita käytäntöjä, haastaakin asiakasta omissa ratkaisuissaan.

Oikean toimeksiannon valinta

On luonnollisesti elintärkeää, että asiakas kokee konsultin sopivaksi tarpeeseensa. Mutta aivan yhtä tärkeää on, että konsultti kokee toimeksiannon sopivaksi omaan osaamiseensa, kiinnostukseensa ja kehitystoiveisiinsa. Vain tämän yhtälön täyttyessä toimeksiannolle on menestyksen edellytykset. Tämän vuoksi asiakasvastaavamme speksaa profiilin vaatimukset tarkkaan yhdessä asiakkaan kanssa, käy ne läpi sopivan konsultin kanssa – ja vasta tämän jälkeen tekee tarjouksen asiakkaalle. Tarjous sisältää aina tarkan kuvauksen tarjottavan konsultin asiakkaan juuri kyseiseen tarpeeseen soveltuvasta osaamisesta.

Jatkuva laadunvarmistus ja osaamisen kehittäminen

Sekä asiakkaan että konsultin tyytyväisyys toimeksiantoon on pitkäkestoisen yhteistyön elinehto. Olemmekin rakentaneet tähän laadunvarmistukseen tiiviin prosessin, jonka kautta seuraamme toimeksiannon pulssia jatkuvasti. Keskeinen elementti tässä prosessissa on se, että siitä vastaa sekä asiakkaan että konsultin suuntaan sama asiakasvastaava, joka toimeksiannon on asiakkaalle myynyt. Prosessiin kytkeytyy olennaisena osana myös konsultin jatkuva osaamisen kehittäminen, sekä toimeksiannon vaatimusten että konsultin omien kiinnostuksen kohteiden näkökulmasta.

Tämä toimintamalli on osoittanut voimansa:

  • Henkilöstötyytyväisyytemme on alan keskimääräiseen verrattuna erittäin korkea (eNPS +94)
  • Henkilöstömme pysyvyys on yli 95 %

Asiakkaillemme tämä tarkoittaa huoletonta yhteistyötä. Kanssamme he voivat olla varmoja siitä, että palvelumme ei tuota ikäviä yllätyksiä – sen enempää konsultin osaamisen kuin toimeksiannossa pysyvyydenkään suhteen.

Palvelumme

Design-tiimimme ja -konsulttimme ovat parhaat kaverisi, kun tavoitteenasi on kehittää toimivia ja käyttäjäystävällisiä ratkaisuja. Palveluihimme kuuluvat suunnittelu, käytettävyystestaus ja fasilitointi.

Tarjoamme asiakkaiden käyttöön kokonaisia tiimejä tai yksittäiset osaajat olemassa olevaan tiimiin. Toteutamme asiakaskohtaisia ohjelmistoratkaisuja myös avaimet käteen -periaatteella.

Teamitin testausasiantuntijat varmistavat, että ohjelmistosi täyttää sille asetut vaatimukset esimerkiksi toiminnallisuuden, käytettävyyden, suorituskyvyn ja asiakaskokemuksen osalta.

Datan kerääminen ja analysointi mahdollistavat liiketoiminnan tehokkaamman ohjauksen. Teamit tarjoaa avuksesi huippuluokan analytiikkaa.

Teamit toteuttaa innovatiiviset, asiakkaalle kustomoidut tekoälyratkaisut hyödyntäen tehokkaimpia menetelmiä ja teknologioita.

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä.

Sami Talpiainen

Head of consulting

sami.talpiainen@teamit.fi

+358 40 550 3969

CTA-FI