Design

Teamitiltä löytyvät ratkaisut kaikkiin design-haasteisiin, olipa kyseessä pieni tai iso projekti. Design-tiimimme ja -konsulttimme ovat parhaat kaverisi, kun tavoitteenasi on kehittää toimivia ja käyttäjäystävällisiä ratkaisuja.

Liiketoiminnan muotoilu

Business design

Milllainen palvelu sopisi parhaiten täydentämään niin käyttäjien kuin organisaationne tavoitteita?

Liiketoimintamuotoilu yhdistää strategian ja operatiivisen toiminnan kestävän arvon luomiseksi yritykselle. Yhdissämme tutkimuksen, ihmisten kuuntelun, markkinanäkemykset, innovatiiviset liiketoimintamallit ja organisaation kyvykkyydet kasvun ja kilpailukyvyn edistämiseksi.

Ratkaistavien ongelmien löytäminen ja ymmärtäminen

Tutustumme syvällisesti käyttäjien tarpeisiin, liiketoiminnan haasteisiin ja markkinaympäristöön. Työskentelemme ihmiskeskeisesti tehden tutkimusta, asiakashaastatteluja, asiakaspolkujen kartoitusta, analyysiä ja tulevaisuusajattelua.

 

Mahdollisuuksien määrittäminen

Tarkennamme mahdollisuuksia tunnistamalla tärkeimmät käyttäjien kipupisteet ja mahdollisuudet. Työpajoissamme kuulemme sidosryhmien äänen ja tuomme sen näkyviin. Kehitämme selkeitä hypoteeseja, design-ajureita ja mittareita, jotka ohjaavat työtä eteenpäin. Keskitymme nopeaan, iteratiiviseen ja konkreettiseen oppimiseen.

Ideoiden ja ratkaisujen prototyypittäminen ja testaaminen

Osaamme kokeilut. Ideoimme ja testaamme konsepteja nopeasti hyödyntäen mahdollisuuksia paperiprotoista GenAI-sovelluskehitykseen, olipa kyse sitten uudesta palvelusta, tuotteesta tai ansaintamallista. Testaamme jatkuvasti kaikilla sidosryhmillä ja opimme palautteesta.

Lanseeraus ja skaalaaminen

Validoidut ratkaisut on muutettava tosielämän toiminnaksi. Muotoilemme strategian ja autamme sen viemisessä käytäntöön.

Palvelumuotoilu

Service design

Tarvitsetko kumppanin muotoilemaan uudet mahdollisuudet konkreettiseksi palveluksi?

Palvelumuotoilussa keskittymme tehokkaiden ja käyttäjälähtöisten palveluiden luomiseen kuuntelemalla, kartoittamalla ja optimoimalla palveluprosesseja, joiden keskiössä on aina ihminen. Muotoilemme koko palveluekosysteemiä asiakastyytyväisyyden ja operatiivisen tehokkuuden parantamiseksi.

Kartoitus ja kuvaus

Kerrytämme ymmärrystä asiakkaan matkan nykytilasta ja tunnistamme kipupisteet. Tutkimme niin loppukäyttäjän, liiketoiminnan kuin teknologiankin näkökulmista.

Tutkimus ja kiteyttäminen

Tutkimme ja kiteytämme tulokset. Tarkennamme suunnitteluhaasteen ja luomme tukevan pohjan tulevalle ratkaisulle.

Ideointi ja kokeilut

Kehitämme useita palvelukonsepteja ja työnkulkuja. Prototypoimme ja testaamme kehittääksemme asiakasymmärrystä

Testaus ja toteuttaminen

Työpajoissa loppukäyttäjät pääsevät kokeilemaan ja antamaan palautetta. Osallistamme tässäkin vaiheessa runsaasti. Dokumentoimme tulokset jatkokäyttöä varten.

Käyttäjäkokemuksen muotoilu

Experience design

Onko strategia jo selvillä, mutta se ei vielä ole konkretisoinut loppukäyttäjille?

Käyttäjäkokemuksen muotoilussa luomme mukaansatempaavaa ja merkityksellistä vuorovaikutusta käyttäjien ja tuotteiden tai palveluiden välille. Käytettävyys, saavutettavuus ja oikeanlaisen tunteen aikaansaaminen ovat erityisen käyttäjäkokemuksen tärkeitä elementtejä.

Käytettävyys

Erinomainen käytettävyys on ohjelmistoille elintärkeä kilpailuetu. Käyttäjät eivät kohtaa yllättäviä ongelmia, sillä suunnittelemamme informaatioarkkitehtuuri, navigaatio ja käyttöliittymä on intuitiivinen.

Saavutettavuus

Saavutettavuus on tärkeä osa käyttäjäkokemuksen suunnittelua. Sen avulla varmistamme, että sovelluksesi käyttäjäkunta on mahdollisimman laaja ja täyttää saavutettavuusvaatimukset.

Visuaalisuus

Suunnittelemme huolella viimeisteltyjä käyttöliittymiä, joissa yhdistyvät visuaalinen harmonia, toimivuus ja brändisi ilme. Lopputulos ei ole ainoastaan kaunis, vaan myös mielekäs käyttää!

Sisältömuotoilu

Selkeillä, intuitiivisilla ja saavutettavilla teksteillä poistamme epäselvyydet ja teemme käyttäjistä itsevarmoja. Asiantuntemuksemme varmistaa, että ohjelmistosi viestii tehokkaasti, lisää sitoutumista ja ilahduttaa käyttäjiä.

Iteratiivinen suunnittelu

Varmistamme, että saat ohjelmiston käyttäjiltä palautetta, joka mahdollistaa jatkuvan kehittämisen. Ongelmakohtia ei pääse syntymään, koska niihin voidaan puuttua lähes reaaliajassa analytiikan ja palautteen avulla.

Prototypointi ja käytettävyystestaus

Nopeat prototyypit ja käytettävyystestaus ratkaisevat suurimman osan mahdollisista käytettävyysongelmista. Varmistamme, että kehitettävä sovellus on hyödyllinen ja helppokäyttöinen.

Tehdään visiostasi totta!

Täytä alla oleva yhteydenottolomake ja tutustu maailmanluokan design-osaamiseemme. Olipa tarpeesi käytettävyystestaus, suunnittelutyöpaja tai kokonaisvaltainen ratkaisu, autamme nostamaan ideasi vaikuttaviksi lopputuloksiksi. Aloita keskustelu jo tänään!

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä.

CTA-FI